تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

اگر و تنها اگر راهش را بدانید، تعمیرات ساده ترین کار دنیا میشود.


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آیا مطالب این سایت توانست مشکل شما را حل کند؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 18640

نگاهی کامل بر |SAMSUNG GALAXY J3 2016|


نگاهی کامل بر |SAMSUNG GALAXY J3 2016|

عرضه

معرفی 2015, نوامبر
وضعیت موجود. عرضه شده در ژانویه 2017

نمایشگر

نوع Super AMOLED لمسی خازنی, 16 میلیون رنگ
سایز 5.0 اینچ (~68.2% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (~294 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ شیشه‌ی دراگون‌تریل آساهی

بدنه

ابعاد 142.3 در 71 در 7.9 میلی‌متر
وزن 138 گرم
سیم‌کارت تک سیم‌کارته (میکرو سیم) یا دو سیم‌کارته (میکرو سیم, همزمان یکی فعال)نانو-سیم (USA models فقط)

پلتفرم

سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 (لالی‌پاپ) یا اندروید 6.0 (مارشمالو)
تراشه - Spreadtrum SC9830
- Exynos 3475 Quad (بازار آمریکا)
پردازنده مرکزی - 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز Cortex-A7
- 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتز Cortex-A7 (بازار آمریکا)
پردازنده گرافیکی - Mali-400
- Mali-T720 (بازار آمریکا)

حافظه

درگاه حافظه میکرو اس‌دی, تا 256 گیگابایت (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی 8/16 گیگابایت, 1.5/2 گیگابایت رم

دوربین

اصلی - 8 مگاپیکسل, f/2.2, فوکوس خودکار, فلش LED
- 5 مگاپیکسل, f/2.2, فوکوس خودکار, فلش LED (بازار آمریکا)
قابلیت‌ها برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, HDR
ویدیو 720p@30fps
سلفی - 5 مگاپیکسل, f/2.2, 720p@30fps
- 2 مگاپیکسل (بازار آمریکا)

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله
  - لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

باتری

باتری باتری قابل تعویض از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت

قابلیت‌ها

حسگرها شتاب‌سنج, سنسور مجاورت
  - پخش‌کننده‌ی MP4/H.264
- پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/FLAC
- ویراستار عکس و فیلم
- نمایش‌دهنده‌ی اسناد

شبکه

فناوری GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, هات‌اسپات
بلوتوث 4.0/4.1, A2DP, LE
GPS بله, با A-GPS, GLONASS
NFC بله (وابسته به بازار عرضه)
رادیو رادیو اف‌ام, RDS, ضبط (وابسته به بازار عرضه)
USB microUSB 2.0, OTG

متفرقه

رنگ‌ها سفید, سیاه, طلایی
محدوده قیمت حدود 140 یورو

مقدمه

گوشی های سری J سامسونگ به طور کامل تغییر یافته است و نشان ۲۰۱۶ بر روی نام مدل به معنای بروزرسانی معناداری است که البته به شکل دقیق و ظریف که قابل درک است. هر چه باشد، این گوشی از کشور کره جنوبی می آید. اما این سری ها ظاهرا آنقدر برای سامسونگ اهمیت دارند تا قابلیت های جدیدی را به آنها اضافه کند.

گوشی J3 مدل (۲۰۱۶) نسبت به گوشی های دیگر سری J کمی تفاوت دارد. مدل قبلی گوشی J5 مدل (۲۰۱۶)، J7 مدل (۲۰۱۶) و حتی J1 مدل (۲۰۱۶) و J2 مدل (۲۰۱۶) در سال گذشته عرضه شد. با توجه به این که سال گذشته گوشی J3 عرضه نشد، ظاهرا سامسونگ قصد دارد این مجموعه را تقویت کند و شایان ذکر است که مدل Galaxy J3 Pro نیز وجود دارد، اما به نظر فقط برای بازار چین ارائه شده است. Galaxy J3 Pro در سال ۲۰۱۶، حدود چند ماه پیش، عرضه شده است.

در هر حال، خانواده J در میان کاربران گوشی های هوشمندی که به دنبال گوشی های مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت هستند، چه در کشورهای در حال توسعه، چه کشورهای توسعه یافته، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. نسل جدید این سری از بدنه مستحکمی برخوردار است و این مساله قطعا در گوشی تازه واردی مثل Samsung Galaxy J3 مدل (۲۰۱۶) نیز صدق می کند.

کاری که سامسونگ به خوبی از پس آن بر آمده است قرار دادن کل اندازه صفحه نمایش ها در گوشی های سری J بوده است، نکته ای که هنوز از اهمیت زیادی برخوردار است. نیازها و اولویت های شما هر چه باشند، سامسونگ با یک گوشی سری J آنها را پوشش می دهد. همه این گوشی ها با صفحه نمایش Super AMOLED برند شرکت ارائه می شوند، از صفحه نمایش ۴٫۵″ با کیفیت WVGA در گوشی J1 گرفته تا صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی HD در گوشی Galaxy J7.

با این حال، اختصاص قابلیت و عملکرد کلی، و همچنین دوام شارژ باتری در بین گوشی های این سری هم راستا نیست. پردازنده ۱۴nm مدل Exynos 7870 SoC واقع در گوشی J7 مدل (۲۰۱۶) ظاهرا قوی ترین پردازنده در این سری است و بهترین توان پردازش را عرضه می کند، در حالی که بقیه گوشی های این سری از پردازنده های مثل S410 یا پردازنده های مقرون به صرفه Exynos بهره می گیرند.

گوشی Samsung Galaxy J3 مدل (۲۰۱۶) با این وجود از مجموعه قابلیت های خوبی برخوردار است. با ۱۴۰ یورویی که برای آن پرداخت می کنید، یک گوشی خوش ساخت و چند کاربره، با یک صفحه نمایش شفاف و مطلوب AMOLED، یک پردازنده چهار هسته ای مطلوب، ۱٫۵ گیگابایت RAM و یک رابط کاربری فوق العاده بهینه سازی شده TouchWiz را دریافت می کنید. حداقل، در ظاهر این گوشی خوب به نظر می رسد. در ادامه قابلیت های گوشی را به طور مفصل بررسی می کنیم.

اقلام داخل جعبه

  • این گوشی در یک جعبه سفید معمولی ارائه می شود که چیزی بیشتر از وسایل ابتدایی را ندارد. در این جعبه آداپتور AC (5 ولت۱۱ آمپر) و کابل USB را دریافت می کنید. شارژ این گوشی بنا به دلایلی نسبت به شارژ ۱٫۵ آمپری گوشی J5 مدل (۲۰۱۶) قدرت کمتری دارد. همچنین یک هدفون در جعبه قرار دارد.

طراحی

  • این گوشی به نسبت گوشی های J5 مدل (۲۰۱۶) یا J7 مدل (۲۰۱۶) قاب های پهن تری دارد، اما سامسونگ هنوز تلاش کرده است تا ظاهر کلی گوشی مطلوب به نظر برسد. ابعاد این گوشی ۱۴۲٫۳ در ۷۱ در ۷٫۹ میلی متر و وزن آن ۱۳۸ گرم است و سبک و جمع است. به خاطر داشته باشید که باتری گوشی ۲۶۰۰ میلی آمپرساعتی است. و نکته جالب این که بدنه پشتی پلاستیکی به آسانی قابل برداشت است. قابلیت مفیدی که با تمایل به سمت طراحی های یکپارچه فلزی باریک رفته رفته کمتر استفاده شده است.

ویژگی های سخت افزاری

  • گوشی Galaxy J3 مدل (۲۰۱۶) طراحی مدرن و تغییر شکل یافته گوشی های هم سری بزرگتر و گران قیمت تر خود را دارد. با این حال، از لحاظ مواد، بیشتر یادآور نسل قبلی است که کاملا از جنس پلاستیک بود. همچنین به پوشش هوشمندانه و روش های رنگ آمیزی، بدنه ظاهری فلزی دارد. بجز این مساله، جزئیات کوچکی از طراحی کلی Galaxy J گرفته می شود. قاب در قسمت جلو و پشت لبه تیز است، در حالی که کنارها با رنگ اصلی گوشی پرداخت کاری می شود. آنها همچنین صاف هستند، تا بتوان بهتر آن را کنترل کرد.
  • در بدنه پشتی، جنس پلاستیکی ساده سال گذشته با پلاستیکی تعویض می شود که رنگ آن تقلید کننده فلز براق است در حالی که یک برآمدگی دوربین وجود دارد، آزاردهنده نیست. بلندگو اصلی و فلاش LED هنوز دقیقا جایی هستند که انتظار دارید، در دو سمت دوربین. این دو تقریبا یادآور طراحی قدیمی تر سامسونگ است. در قسمت جلو، صفحه نمایش با قاب های بزرگی محصور شده است، اما غیر قابل تحمل نیست. در زیر آن، هنوز دکمه سنتی Home سامسونگ قرار دارد که مطلوب است و واکنش دهی فوق العاده ای دارد و بازخوردی خوب ارائه می کند. در دو طرف این دکمه، دکمه خازنی Task switcher در سمت چپ و دکمه Back در سمت راست محصور است. با دو بار فشار دادن دکمه Home برنامه دوربین اجرا می شود.
  • در بالای صفحه نمایش، دوربین سلفی قرار دارد. بر خلاف گوشی های J5 مدل (۲۰۱۶) و J7 مدل (۲۰۱۶)، در این گوشی خبری از فلاش LED برای دوربین جلو نیست، فقط پخش کننده صدای تماس های صوتی و حسگر مجاورت در این قسمت قرار دارند. این گوشی همچنین فاقد حسگر نور محیط است، بنابراین سطح روشنایی را تنها می توان به صورت دستی تنظیم کرد. دکمه روشن/خاموش در سمت راست قرار دارد، در حالی که دکمه صدا در سمت چپ است.
  • در قسمت پایین گوشی، درگاه microUSB و تنها میکروفون آن قرار دارد. در قسمت بالا تنها جک صدای ۳٫۵ میلی متری قرار دارد. به طور کلی، از لحاظ ظاهر و کیفیت بدنه، فراتر از قیمت خود ظاهر شود. هر چیزی به خوبی پرداخت کاری شده است، جمع و جور است و گوشی مستحکم به نظر می رسد. توزیع وزن کمی نامطلوب است، اما هنوز گوشی به خوبی در دست قرار می گیرد.

صفحه نمایش

  • این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی است که دوست داشته باشید یا نه، جدیدترین محصول جمع و جور این سری است. بله، گوشی های سری J حتی مثل J1 مدل (۲۰۱۶) با سایز ۴٫۵ اینچی هستند، اما J1 مدل (۲۰۱۶) یک گوشی رده پایین است. صفحه نمایش این گوشی از نوع Super AMOLED است، ظاهرا حتی برای گوشی های های رده متوسطی مثل J3 مدل (۲۰۱۶) اختصاص داده شده است. این صفحه نمایش بسیار واضح است ( تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل بر اینچ)، رنگ هایی غنی و کنتراست فوق العاده دارد. صفحه نمایش گوشی به تنهایی قیمت بیشتر از حد متوسط گوشی را به نسبت برخی از گوشی های رقیب، توجیه می کند.
  • کنتراست فوق العاده ای که این گوشی در یک LCD میان رده ارائه می کند، فوق العاده است. و با میزان روشنایی ۳۳۱ نیت، این صفحه نمایش حتی در نور روشن واکنش دهی مطلوبی دارد. در حالت Outdoor، میزان روشنایی صفحه نمایش به ۴۶۸ نیت می رسد.این مساله به این معناست که شما نباید در هر شرایطی مشکلی با استفاده از Galaxy J3 (2016) داشته باشید. این صفحه نمایش میزان روشنایی کافی دارد و نسبت ۳٫۵۲۳ دارد. با این وجود، گوشی فاقد حالت روشنایی خودکار است.
  • در ارتباط با بازتولید رنگ، ساده و لوحانه و غیر ضروری است که درجه بندی Srgb را از این گوشی مقرون به صرفه انتظار داشته باشیم. هنوز، deltaE کم ۷٫۳ را حفظ می کند. حالت های صفحه نمایشی نیز برای انتخاب وجود دارد. در حالت Basic، رنگ ها دقیق تر هستند، در حالی که در حالت AMOLED cinema همه چیز بیش از حد اشباع شده است. حد وسط حالت AMOLED photo است.

ویژگی های ارتباطی

  • همانطور که از گوشی های سامسونگ انتظار می رود، این گوشی در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت ارائه می شود، بنابراین انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. همچنین شایان ذکر است که انتخاب مدل دو سیم کارت، استفاده از کارت microSD را محدود نمی کند، زیرا این کارت شیار مخصوص خود را دارد، یکی از مزایای دیگری که طراحی های یکپارچه باریک فاقد آن هستند.
  • اکنون، بیایید وضعیت پردازنده را مشخص کنیم، زیرا بر روی ویژگی های ارتباطی تاثیرگذار است. برخی از گوشی ها با پردازنده Spreadtrum SC8830 و بعضی دیگر با SC9830 مجهز شده اند. در عمل این دو پردازنده از لحاظ عملکرد تفاوتی ندارند، تنها این که پردازنده اول تنها ۳G است، در حالی که پردازنده دوم از ۴G LTE پشتیبانی می کند. اگر از مدل پشتیبانی کننده از پردازنده Exynos 3475 استفاده کنید، باید بدانید که این مدل از ۴G پشتیبانی می کند و این مساله برای مدل پشتیبانی کننده از پردازنده Snapdragon 410 پشتیبانی می کند.
  • طبیعتا، گوشی از Wi-Fi پشتیبانی می کند، اما تنها در باند ۲٫۴ گیگاهرتز، بنابراین نیازی به گفتن نیست که خبری از پشتیبانی از Wi-Fi ac نیست. از ویژگی های ارتباطی دیگر می توان به GPS همراه با A-GPS و BDS ( در بعضی از بازارها)، بلوتوث ۴٫۱، و گیرنده رادیویی FM اشاره کرد. متاسفانه، برخلاف گوشی های J5 مدل (۲۰۱۶) و J7 مدل (۲۰۱۶) این گوشی از NFC پشتیبانی نمی کند. همچنین شایان ذکر است که گوشی Galaxy J3 مدل (۲۰۱۶) یک شتاب سنج و یک حسگر مجاورت دارد. این مساله به این معناست که خبری از مغناطیس سنج یا ژیروسکوپ نیست که هر دو برای بعضی از برنامه ها ضروری هستند. با این حال، فکر نمی کنیم خریداران زیادی در آینده به دنبال استفاده از آن با Google Cardboard باشند.

باتری

  • این گوشی مجهز به یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپرساعتی است و نمی توانیم با توجه به قیمت گوشی، به ظرفیت باتری ایرادی بگیریم. باتری این گوشی قابل تعویض است و همیشه می توانید با برداشتن بدنه پشتی آن را به راحتی تعویض کنید. این مساله البته به این معناست که نیازی به پاوربانک های حجیم نیست، صرفا کافی است یک باتری اضافی برای اطمینان خاطر همراه خود داشته باشید. دوام شارژ باتری این گوشی ۶۶ ساعت است. از عملکرد باتری در پخش ویدئو قطعا راضی خواهید بود.

عملکرد

  • گوشی های مقرون به صرفه سری J سامسونگ هیچگاه قصد نداشتند از لحاظ ویژگی متمایز باشند، همچنین این اولین جایی نیست که به دنبال یک گوشی با عملکرد خوبی می گردید. اما، در حالی که این گوشی از لحاظ عملکرد وضعیت خوبی دارد، مخصوصا مدل پشتیبانی کنند از پردازنده هشت هسته ای Exynos 7870، و حتی تا حدودی، گوشی J5 مدل (۲۰۱۶)، با پردازنده Snapdragon 410 خود، واقعیت امر این است که سامسونگ در این زمینه موفقیت چندانی بدست نیاورده است.
  • این گوشی را می توان با یکی از پردازنده های زیر انتخاب کرد: پردازنده چهار هسته ای Exynos 3475 با چهار هسته Cortex-A7 و سرعت ۱٫۳ گیگاهرتز و پردازش ۲۸ نانومتری یا یکی از پردازنده های Spreadtrum SC8830/SC9830 duo که تنها از لحاظ مودم با هسته های سریع تر Cortex-A7 و سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز تفاوت دارند. پردازنده Exynos همراه با کارت گرافیک Mali-T720 ارائه می شود، در حالی که پردازنده Spreadtrum SC8830/SC9830 duo همراه با کارت گرافیک Mali-400 ارائه می شود و همانطور که می توانید تصور کنید،هر دو عملکرد خوبی را نمی توانند داشته باشند. ما آزمایشی بر روی مدل ۴G مجهز به پردازنده Spreadtrum SC9830 انجام دادیم. شایعاتی در مورد وجود پردازنده Snapdragon 410 وجود دارد، اما هنوز قطعی نشده است.
  • حافظه رم ۱٫۵ گیگابایتی عملکرد قابل تحملی دارد و در حالی که سامسونگ در بهینه سازی رابط کاربری TouchWiz کار فوق العاده ای را انجام داده است، عملکرد ترکیبی دراین گوشی واقعا ناامید کننده است. واقعا شرم آور است، زیرا بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه بسیاری در بازار وجود دارد که عملکرد بسیار بهتری نسبت به این گوشی ارائه می کنند. و حتی بعضی از این گوشی ها نسبت به این گوشی ارزان قیمت تر هستند.

دوربین ۸ مگاپیکسلی

  • دوربین اصلی این گوشی تنها ۸ مگاپیکسلی است. به خوبی می دانیم که مگاپیکسل به تنهایی دلیلی برای انتقاد نیست. همانطور که خانواده آیفون می توانند تایید کنند، ۸ مگاپیکسل می تواند نتایج خوبی را ارائه کند، اما حسگر دوربین این گوشی میان رده به هیچ وجه قابل توجه نیست.
  • با این حال، برنامه دوربین این گوشی در میان گوشی های سری گلکسی بسیار یکپارچه است و این گوشی حتی حالت حرفه ای نیز دارد. این برنامه دوربین به اندازه آنچه در گوشی های سری Galaxy S یا Note می بینید، پیشرفته نیست. تنها چیزهایی که وجود دارد کشوهایی برای ISO، جبران نوردهی و تراز سفید است، اما در مورد فوکوس و سرعت شاتر گزینه ای وجود ندارد (که اگر نظر ما را بپرسید تنظیمات اصلی در حالت حرفه ای هستند).
  • با ضربه زدن بر روی دکمه حالت می توانید به قابلیت های دیگری مثل پانوراما، عکس پی در پی، HDR ، Sound & shot و چند قابلیت دیگر دسترسی پیدا کنید. در چشمی، می توانید چند گزینه دیگر مثل افکت های رنگ و اندازه گیری را پیدا کنید. از لحاظ کیفیت، دوربین پشتی در نگاه اول قابل قبول است و تا زمانی که خود را محدود به صفحه نمایش HD کنید، این گونه است. با این حال، وقتی تصاویر را روی صفحه نمایش بزرگتری قرار می دهیدف نبود جزئیات مشخص می شود. رنگ ها نیز پریده به نظر می رسند و تراز سفید گاها اشتباه باعث می شود که عکس ها بی روح به نظر برسند.
  • حداقل برنامه دوربین فوق العاده سریع با میان بر عمومی سامسونگ اجرا می شود. کافی است دو بار دکمه Home را فشار دهید. با این حال، از گرفتن عکس های زیاد پشت سر هم خودداری کنید، زیرا در تجربه ای که داشتیم برخی از تصاویر خراب شدند. این گوشی برخلاف مدل کوچکتر خود، فاقد HDR است. این یک حالت مجزا است که شما باید فعال سازی کنید و به صورت خودکار وجود ندارد، اما نسبت به مشکلات بزرگی که این گوشی دارد، چندان چشمگیر نیست. تاثیری که ایجاد می کند ظریف است و تقریبا دیده نمی شود.
  • دوربین جلوی این گوشی مانند دوربین اصلی با توجه به ویژگی هایی که دارد، معمولی به حساب می آید. هیچ چیز خاصی ندارد، فاقد فلاش جلو است، صرفا یک دوربین سلفی معمولی است. همچنین انتظار زیادی نیز از کیفیت فیلم برداری با دوربین های این گوشی نداشته باشید. بنا به دلایلی از لحاظ کیفیت محدود به HD شده است، که با توجه به این که پردازنده Spreadtrum SC9830 قادر به پشتیبانی از کیفیت Full HD است، عجیب به نظر می رسد. این احتمالا یک تصمیم تجاری بوده است، اما شرم آور است. با این حال، HD برای تماشای ویدئو روی گوشی و اشتراک گذاری ویدئو در شبکه های اجتماعی به اندازه کافی مطلوب است. با این حال، خبری از لرزش گیر تصویر نیست، بنابراین ویدئوهایی که با دست گرفته می شوند می توانند لرزش داشته باشند.

سخن گروه:

  • گوشی Samsung Galaxy J3 مدل (۲۰۱۶) از ویژگی های قابل توجهی برخوردار نیست و دوام چندانی در بازار نخواهد داشت. اکنون که گوشی J2 مدل (۲۰۱۶) به صورت رسمی ارائه می شود، این مساله اشکارتر می شود، زیرا هر دو گوشی از لحاظ سخت افزاری و قیمت برابری می کنند و تنها گوشی J2 مدل (۲۰۱۶) نوآوری اطلاع رسانی جدید Smart Glow سامسونگ را دارد.
  • با این حال، اگر چه J3 مدل (۲۰۱۶) قابلیت های معمولی دارد، هنوز نسبت به ویژگی های خود از قیمت خوبی برخوردار است، اگر چه یادآور این است که در راهبرد سامسونگ در گوشی های پایین رده در چند سال اخیر تغییر زیادی ایجاد نشده است. در واقع، برخی از رقبای این گوشی تا حدود زیادی در نسبت قیمت-ارزش پیش رفته اند و سامسونگ شدیدا عقب مانده است. اما حتی با این ویژگی های سخت افزاری معمولی، گوشی می تواند توجه جلب کند. از جمله، صفحه نمایش رنگارنگ Super AMOLED که تا چند سال پیش برای حتی گوشی های میان رده نیز استفاده نمی شد.
  • این گوشی گزینه خیلی مناسبی برای خرید نیست، اما اگر رنگ های فوق العاده صفحه نمایش AMOLED مهم ترین چیز در لیست درخواست شما است، روش دیگری برای دستیبابی ارزان به این صفحه نمایش وجود ندارد. اکنون، این گوشی دقیقا چه قدر ارزان است؟ برای افراد مبتدی، Xiaomi با گوشی هایی با قیمت هایی حتی کمتر از ۱۵۰ دلار توجه زیادی را به خود جلب نموده است. خانواده مقرون به صرفه Redmi توجه را به خود جلب کرده اند. گوشی XiaomiRedmi 3 مجهز به یک صفحه نمایش HDبا سایز ۵ اینچی، پردازنده Snapdragon 616 با ۸ هسته، ۲ گیگابایت رم و یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است. و در کمال تعجب، شما حتی مجبور نیستید سراغ مدل اولیه بروید، برای پولی که برای Galaxy J3 مدل (۲۰۱۶) می پردازید، می توانید گوشی Redmi 3 Pro را با حسگر اثر انگشت، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تهیه کنید.
  • در کمال تعجب، XiaomiRedmi Note 3 در واقع یک گزینه بهتر است. XiaomiRedmi Note 3 تقریبا قیمتی مشابه با این گوشی دارد، و تا حدودی قابلیت های مشابه با این گوشی را در یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD ارائه می کند. و اگر این مساله به اندازه کافی قابل توجه نبود، به نظر می رسد که پرچم دار قبلی شرکت نیز اکنون در دسترس است. Mi 4 یا حتی بهتر از آن، Mi 4c

 

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 61

مطالب تصادفی

  • نمونه سوالات فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت
  • در آن واحد تمامی کد های مخفی را داشته باش
  • در عرض چند دقیقه FRP کل دیوایس های سامسونگ را باز کن!
  • به روز ترین پکیج کامل آنلاک گوشی های سامسونگ بدون حذف هیچگونه اطلاعات
  • نگاهی کامل بر |IPHONE|
  • نگاهی کامل بر |IPHONE SE|
  • نگاهی کامل بر |IPHONE 3G|
  • نگاهی کامل بر |IPHONE 3GS|
  • نگاهی کامل بر |IPHONE 4|

فاصله از فکر تا عمل،تنها نادیده گرفتن ترس است.